torsdag 30 juli 2009

Elin gick på Nissan

Var bara tvungen att kolla Funballz - denna surrealistiska aktivitet som ser galet kul ut. Träffade Elin Olsson från Alingsås, som bott på camping i Halmstad i fem veckor med sin familj, och toppar semestern med Marinfestivalen före hemfärd. Hur var det i bubblan?
- Det var rätt svårt att hålla balansen först, där i den mjuka varma bubblan, och så ekade det. Men det var jättekul och jag gör gärna om det.
Innan Funballz hade Elin myst med familjen på en av båtarna.
- Det var jättemysigt att sitta i kajutan på båten så vi stannade länge. Imorgon har jag lust att testa dyk med tuber.

Nej, Elin lär inte få tråkigt med den upptäckarlusten. När jag önskar familjen en fortsatt kul Marinfestival och välkommen tillbaka till Halmstad, får jag till svar:
- Det är redan fixat. Vi har bokat fem veckor nästa år!

Vill du också testa?
Kom till Picassoparken fre-lör kl 12-21, sön kl 12-18.

2 kommentarer:

  1. Jag vill testa! När kör vi imorgon??

    SvaraRadera
  2. Eh... Du och jag Alfred?
    Anytime förstås!
    Vi rings.
    Natti

    SvaraRadera